Jak korzystać z JetWeb.pl? Poniżej wszystkie odpowiedzi

Organizacja stron

Dodawanie | Usuwanie| Zmiana nazwy |Zmiana kolejności | Ukrywanie


KROK 1. Aby dodać stronę kliknij przycisk DODAJ STRONĘ z górnej belki panelu administracyjnego.

KROK 2. W nowo otwartym oknie masz możliwość dodania:

  1. Tekstu - strona z treścią.
  2. Galerii - strona ze zdjęciami.
  3. Link - przekierowanie do innej strony www.

KROK 3. Wybierz TEKST i podaj nazwę strony.

KROK 4. Ustal hierachię. Jeżeli strona ma się znajdować w głównym menu zostawiasz KATALOG GŁÓWNY. W przypadku gdy ta strona ma być podstroną, wskazujesz stronę do której ma być przypisana.

KROK 5. Kliknij DODAJ.

KROK 6. Strona została dodana do menu.

KROK 7. Po zaznaczeniu w odpowiedniej opcji w ustawieniach-nazwa wyświetla się na stronie.

KROK 1. Aby usunąć stronę wybierz STRONY z lewego panelu administracyjnego.

KROK 2. Kliknij na stronę, którą chcesz usunąć.

KROK 3. Kliknij USUŃ STRONĘw górnym panelu.

KROK 4. Potwierdź swój wybór.

KROK 5. Twoja strona została usunięta.

KROK 1. Aby zmienić nazwę strony wybierz STRONY z lewego panelu administracyjnego.

KROK 2. Kliknij na stronę, której nazwę chcesz zmienić.

KROK 3. Wybierz USTAWIENIA z górnego panelu.

W polu Nazwa strony podaj nową nazwę strony.

KROK 4. Kliknij ZAPISZ ZMIANY na dole strony. Nazwa strony zostanie zmieniona.

KROK 1. Aby ukryć stronę wybierz STRONY z lewego panelu administracyjnego i kliknij na stronę,którą chcesz ukryć.

KROK 2. Odznacz opcję Aktywna w górnym panelu.

KROK 3.Przekreślone kółko oznacza,że Twoja strona została ukryta.

KROK 1. Aby zmienić kolejność stron wybierz STRONY z lewego panelu administracyjnego.

KROK 2. Kliknij na stronę, której pozycję chcesz zmienić.Chwyć z lewej strony za pole z kwadracikami i upuść w wybrane miejsce.

KROK 3. Pozycja Twojej strony została zmieniona.

Organizacja bloków

Dodawanie | Usuwanie


KROK 1. Aby dodać blok kliknij STRONY z lewej belki panelu administracyjnego a następnie kliknij na nazwę strony,do której chcesz dodać blok.

KROK 2. Kliknij na DODAJ BLOK. z prawej strony.

KROK 3. W nowo otwartym oknie masz możliwość dodania:

  1. Tekstu - blok tekstowy
  2. Minigalerii - blok ze zdjęciami
  3. Filmu - blok wyświetlający film
  4. Mapy - blok Google Maps
  5. Punkty na mapie - blok,w którym możesz umieścić dowolne punkty na swojej mapie Google.
  6. Kontaktu -blok kontaktowy
  7. Kod js,html-blok
  8. Aktualności -blok wyświetlający najnowsze informacje

KROK 4. Wybierz interesującą Cię opcję i w razie wybrania film/mapa/kontakt uzupełnij pola.

KROK 5. Kliknij DODAJ.

KROK 6. Blok został dodany.

KROK 1. Aby usunąć blok kliknij STRONY z lewej belki panelu administracyjnego. Kliknij na stronę z której chcesz usunąć blok.

KROK 2. Kliknij na Usuń blok .

KROK 4. Potwierdź swój wybór.

KROK 5. Kliknij Zapisz zmiany.

KROK 6. Blok zotał usunięty.

Organizacja galerii

Dodawanie galerii | Dodawanie zdjęć | Usuwanie zdjęć | Zmiana kolejności zdjęć


KROK 1. Aby Dodać stronę z galerią wybierz z menu po lewej stronie"strony" a następnie kliknij"dodaj stronę" z górnej belki panelu administracyjnego.

KROK 2. Kliknij na GALERIA.

KROK 3. Wpisz nazwę galerii i wybierz poziom w hierarchii,następnie kliknij dodaj stronę

KROK 4. Galeria została dodana.

KROK 1. Aby Dodać zdjęcie do galerii wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego.Następnie kliknij na nazwę swojej galerii.Pojawi się ikonka aparatu z napisemDODAJ ZDJĘCIE-kliknij!

KROK 2. Pojawi się poniższe okienko-wybierz interesujący Cię obraz.

KROK 3. Zdjęcie zostało dodane.

KROK 1. Aby usunąć zdjęcie z galerii wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego.Następnie kliknij nazwę swojej galerii.Najedź myszką na zdjęcie,które chcesz usunąć-podświetli się na ciemniejszy kolor i pojawią się 4 ikonki.

Pierwsza z nich oznacza zmianę kolejności, druga daje możliwość powiększenia zdjęcia do jego maksymalnych rozmiarów-pełny ekran,trzecia to opcja dodania opisu do zdjęcia a czwarta-jego usunięcie.

KROK 2. Kliknij tak.

KROK 3. Zdjęcie zostało usunięte.

KROK 1. Aby Zmienić kolejność zdjęć w galerii wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego. Następnie kliknij nazwę swojej galerii.Najedź myszką na zdjęcie,którego kolejność chcesz zmienić-podświetli się na ciemniejszy kolor i pojawią się 4 ikonki.

Pierwsza z nich oznacza zmianę kolejności, druga daje możliwość powiększenia zdjęcia do jego maksymalnych rozmiarów-pełny ekran,trzecia to opcja dodania opisu do zdjęcia a czwarta-jego usunięcie.

KROK 2. Kliknij na pierwszą ikonkę,przytrzymaj i przesuń w wybrane miejsce.

KROK 3. Upuść zdjęcie na miejscu które Ciebie interesuje.

KROK 4. Kolejność zdjęć została zmieniona.

Typy bloków

Tekst | Minigaleria | Film | Mapa | Punkty na mapie | Kontakt | Kod js,html | Aktualności | FAQ | Załącznik | Przetargi


KROK 1. Aby dodać blok wybierz ikonkę"tekst" z poniższej ramki.

KROK 2. Blok został utworzony.

KROK 3. W ramce wpisz swój tekst,który ma się pojawić na stronie.Następnie kliknij ZAPISZ ZMIANY

KROK 4. Zmiany zostały zapisane.

KROK 5. Z górnej belki wybierz PODGLĄD WWW Z klawiatury wybierz klawisz "F5"-odświeżysz w ten sposób swoją stronę i zobaczysz wprowadzone na niej zmiany..

KROK 6. Aby usunąć blok naciśnij krzyżyk w prawym górnym rogu.

KROK 7. Potwierdź usunięcie bloku klikając TAK

KROK 8. Blok został usunięty.

KROK 1.Aby dodać blok wybierz ikonkę"minigaleria" z poniższej ramki .

KROK 2. Blok"minigaleria"został utworzony.

KROK 3. Kliknij ikonkę aparatu-pojawi się okienko wyboru zdjęć.Zaznacz zdjęcia,które chcesz zamieścić w minigalerii i kliknij OTWÓRZ

KROK 4. Zdjęcia zostały dodane.

KROK 5. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

KROK 6. Minigaleria została dodana.Z górnej belki wybierz PODGLĄD WWW Z klawiatury wybierz klawisz "F5"-odświeżysz w ten sposób swoją stronę i zobaczysz wprowadzone na niej zmiany.

KROK 7. Kliknij ikonkę ustawienia w prawym rogu bloku minigalerii.

KROK 8. Wybierz interesujący Cię układ minigalerii.Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

KROK 9. Aby usunąć blok naciśnij krzyżyk w prawym górnym rogu.

KROK 10. Potwierdź usunięcie bloku klikając TAK

KROK 11. Blok został usunięty.

KROK 1. Aby dodać blok wybierz ikonkę"film" z poniższej ramki .

KROK 2. Podaj ścieżkę dostępu do filmu,który chcesz zamieścić na stronie a następnie kliknij DODAJ BLOK

KROK 3. Blok został dodany.Kliknij ZAPISZ ZMIANY aby zapisać swoją pracę.

KROK 4. Z górnej belki wybierz PODGLĄD WWW Z klawiatury wybierz klawisz "F5"-odświeżysz w ten sposób swoją stronę i zobaczysz wprowadzone na niej zmiany..

KROK 5. Aby usunąć blok naciśnij krzyżyk w prawym górnym rogu.

KROK 6. Potwierdź usunięcie bloku klikając TAK

KROK 7. Blok został usunięty

KROK 1. Aby dodać mapkę wybierz ikonkę "mapa" z poniższej ramki.

KROK 2. W tabelkę wpisz swoją lokalizację i kliknij DODAJ BLOK .

KROK 3. Mapka została dodana,żeby zapisać swoją pracę kliknij ZAPISZ ZMIANY.

KROK 4. Z górnej belki wybierz PODGLĄD WWW. Z klawiatury wybierz klawisz "F5"-odświeżysz w ten sposób swoją stronę i zobaczysz wprowadzone na niej zmiany..

KROK 5. Aby usunąć blok naciśnij krzyżyk w prawym górnym rogu.

KROK 6. Potwierdź usunięcie bloku klikając TAK

KROK 7. Blok został usunięty

KROK 1. Aby dodać punkty na mapie wybierz ikonkę "punkty na mapie" z poniższej ramki.

KROK 2. Blok został utworzony.W prawym górnym rogu naciśnij "+",aby dodać punkt na mapie.

KROK 3. Wypełnij wszystkie pola. W dolnej części ramki masz opcje wyboru kolorów:tła pod informacją o punkcie na mapie oraz wybranego punktu na mapie.

KROK 4. Punkty zostały dodane.Możesz je dowolnie edytować klikając na kredkę z prawej strony lub usuwać-klikając na krzyżyk. Wszystkie wykonane czynności zapisz klikając ZAPISZ ZMIANY

PAMIĘTAJ :pierwszy zapisany punkt na mapie jest punktem centralnym.Pozostałe są zapisywane wokół niego i jeśli będą dość daleko zaznaczone-mapka może ich nie pokazać na małym fragmencie-WSKAZÓWKA:pomniejsz mapkę.

KROK 5. Z górnej belki wybierz PODGLĄD WWW Z klawiatury wybierz klawisz "F5"-odświeżysz w ten sposób swoją stronę i zobaczysz wprowadzone na niej zmiany..

KROK 6. Aby usunąć blok naciśnij krzyżyk w prawym górnym rogu.

KROK 7. Potwierdź usunięcie bloku klikając TAK

KROK 8. Blok został usunięty

KROK 1. Aby dodać blok z formularzem kontaktowym wybierz ikonkę"kontakt" z poniższej ramki.

KROK 2. W okienku wpisz adres e-mail,na który ma być wysyłana wiadomość.Następnie kliknij DODAJ BLOK Formularz został utworzony.

KROK 3. W prawym rogu formularza kliknij na "+"-dodawanie pola formularza.

KROK 4.Wpisz nazwę pola a następnie wybierz jego typ.Do wyboru masz kilka pól.

KROK 5.Przesuń suwak aby zaznaczyć pole jako aktywne lub wymagane. Następnie kliknij ZAPISZ ZMIANY .

KROK 6.W prawym górnym rogu masz możliwość zmiany kolejności pól-pierwsza ikonka z lewej,edycji pól-ikonka kredki oraz ich usunięcia-krzyżyk z prawej strony.Pamiętaj:wszystkie czynności zatwierdzamy przyciskiem ZAPISZ ZMIANY

KROK 1. Aby dodać zewnętrzny kod na stronie kliknij zaznaczoną poniżej ikonkę.

KROK 2. Blok został utworzony.

KROK 1. Aby dodać blok z aktualnościami kliknij na ikonkę widoczną w poniższej ramce.

KROK 2. Kliknij plusik w prawym roku -dodaj wpis.Pojawi się nowe okno-wypełnij wszystkie pola.

KROK 3. Wszystkie wprowadzone zmiany zatwierdź klikając DODAJ WPIS lewym dolnym rogu okna.

KROK 4. W prawym górnym rogu masz możliwość zmiany kolejności aktualności,edytowania wpisu,dodawania minigalerii lub jego usunięcia.

KROK 5. Kliknij ZAPISZ ZMIANY aby zapisać blok z informacjami.

KROK 1. Aby dodać blok z najczęściej zadawanymi pytaniami kliknij na ikonkę zaznaczoną w ramce poniżej.

KROK 2. Naciśnij "+" w prawym górnym rogu-otworzy się okno "Dodaj pytanie".Wypełnij wszystkie pola i zatwierdź klikając DODAJ

KROK 3. Możesz zmienić kolejność wpisu,edytować go lub usunąć klikając na ikonki w prawym górnym rogu.

KROK 4. Wprowadź zmiany i zatwierdź klikając ZAPISZ ZMIANY.

KROK 1. Aby dodać załącznik kliknij na zaznaczoną w ramce ikonkę.

KROK 2. Blok z załącznikiem został dodany.Kliknij "+" w prawym górnym rogu.Wypełnij wszystkie pola w ramce.

KROK 3. Kliknij DODAJ ZAŁĄCZNIK .

KROK 4. Załącznik został dodany.W prawym górnym rogu możesz go edytować lub usunąć.Zatwierdź swoją pracę klikając ZAPISZ ZMIANY

KROK 1. Aby dodać blok kliknij na ikonę w ramce.

KROK 2. W prawym rogu utworzonego bloku kliknij na "+"-dodaj wpis.Wypełnij wszystkie pola i kliknij DODAJ PRZETARG.

KROK 3. Przetargi możesz dowolnie edytować,przenosić lub usuwać przy pomocy ikonek widocznych w prawym górnym rogu.

Organizacja podstron

Dodawanie | Zmiana hierarchii


KROK 1. Aby dodać podstronę kliknij przycisk DODAJ STRONĘ z górnej belki panelu administracyjnego.

KROK 2. W nowo otwartym oknie masz możliwość dodania:

  1. Tekstu - strona z treścią.
  2. Galerii - strona ze zdjęciami.
  3. Link - przekierowanie do innej strony www.

KROK 3. Wybierz interesującą Cię opcję i podaj nazwę strony.Z rozwijanej listy hierarchia wybierz stronę, do której chcesz dodać podstronę. Kliknij DODAJ STRONĘ.

KROK 4. Podstrona została utworzona.

KROK 1. Aby Zmienić poziom w hierarchii wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego.Kliknij na stronę, w której chcesz zmienić poziom w hierarchii.

KROK 2. Kliknij na Ustawienia Z rozwijanej listy Hierarchia wybierz nową, interesującą Cie pozycję.

KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY na dole ekranu.Poziom w hierarchii został zmieniony.

Organizacja treści

Dodawanie odnośników z dysku komputera | Usuwanie odnośnika | Dodawanie plikow z dysku komputera | Dodawanie zdjęć z dysku komputera


KROK 1. Aby dodać odnosnik wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na stronę, w kórej chcesz umieścić odnośnik.

KROK 2. Zaznacz tekst odsyłający,następnie kliknij ikonkę "wstaw odnośnik"

KROK 3.Wpisz adres strony,na której jest dalsza częśś odnośnika.Kliknij OK

KROK 4.Odnośniki pojawią się podkreślone na niebiesko,pamiętaj kliknąć ZAPISZ ZMIANY .

KROK 5. Odnośnik został dodany.

KROK 1. Aby usunąć odnosnik wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na stronę, zawierającą odnośnik.

KROK 2. Zaznacz tekst odsyłający. Kliknij na "Usuń odnośnik" następnie kliknij ZAPISZ ZMIANY.

KROK 3. Odnośnik został usunięty.

KROK 1. Aby dodać plik wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na stronę, w kórej chcesz umieścić plik.

KROK 2. Zaznacz miejsce,w którym chcesz umieścić plik,następnie kliknij ikonkę "wstaw odnośnik"

KROK 3.Przejdź na zakładkę WYŚLIJ Kliknij DODAJ PLIK

KROK 4.Wybierz plik z komputera i kliknij WYŚLIJ a następnie OK

KROK 4.Adres URL wybranego pliku pojawi się automatycznie,kliknij OK

KROK 5. Plik został dodany.

KROK 1. Aby dodać zdjęcie do tekstu wybierz Strony z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na stronę, w której chcesz umieścić obraz.

KROK 2. Kliknij na Obrazek.

KROK 3. Następnie naciśnij WYŚLIJ

KROK 4. Kliknij "Przeglądaj"-pojawi się okno wyboru zdjęć.Wybierz zdjęcie.

KROK 5. Zdjęcie zostało dodane,kliknij WYŚLIJ .

KROK 6. Ustaw parametry zdjęcia i kliknij "OK".

KROK 7. Zdjęcie zostało dodane. Kliknij "Zapisz zmiany"

Tło

Dodawanie zdjęcia jako tło | Ustawianie koloru tła | Usuwanie tła


KROK 1. Aby dodać zdjęcie jako tło wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na tlo

KROK 2. Możesz wybrać kolor tła,lub wstawić zdjęcie jako tło. Kliknij na DODAJ ZDJĘCIE i wybierz interesujące cię zdjęcie.

KROK 3. Ustaw powtarzalność obrazka:

  • Nie powtarzaj - obraz nie będzie powtarzany.
  • Powtarzaj - obraz będzie powtarzany do zapełnienia miejsca preznaczonego na tło.
  • Powtarzaj pionowo - obraz będzie powtarzany tylko w lini pionowej.
  • Powtarzaj poziomo - obraz będzie powtarzany tylko w lini poziomej.
  • KROK 4. Ustaw rozmiar obrazka (Patrz analogicznie do wybór rozmiaru loga). Masz do wyboru:

  • Faktyczny - obraz w oryginalnym rozmiarze.
  • Rozciągnij - obraz zostanie rozciągnięty do powierzchni przeznaczonej na tło.
  • Dopasuj - obraz zostanie dopasowany, zachowując stosunek wysokości do szerokości.
  • KROK 5. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 6. Zdjęcie jako tło zostało dodane.

    KROK 1. Aby usunąć tło wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Tło.

    KROK 2. Kliknij na USUŃ pod obrazem. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 3. Tło zostało usunięte.

    KROK 1. Aby ustawić kolor tła wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego.Kliknij na Tło.

    KROK 2. Kliknij na kolorowy kwadrat

    KROK 3. Wybierz kolor.

    KROK 4. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 5. Kolor tła został zmieniony.

    Czcionki

    Zmiana czcionek


    KROK 1. Aby ustawić czcionki wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Czcionki.

    KROK 2. Zmień parametry interesujących cię czcionek:

  • Tytuł.
  • Stopka.
  • Tekst.
  • KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 4. Czcionki zostały zmienione.

    Wyskakujące okno

    Dodawanie | Usuwanie


    KROK 1. Aby dodać wyskakujące okno wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego.Kliknj na "wyskakujące okno".

    KROK 2. Włącz "popup".Ustaw parametry. W wyskakującym oknie możesz podać dowolny link zewnętrzny np.www.onet.pl lub link prowadzący na twoją podstronę:

    .

    KROK 3. Ustawić zdjęcie,które pojawi się w wyskakującym oknie.

    KROK 4. Wpisać tekst,który pojawi się w wyskakującym oknie.

    KROK 5. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 6. Wyskakujące okno"popup"zostało dodane.

    Slider

    Dodawanie slajdów | Usuwanie slajdów


    KROK 1. Aby dodać obrazy do Slidera wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Slider.

    KROK 2. Wybierz parametry i kliknij na DODAJ ZDJĘCIE.Wybierz obraz z komputera i kliknijZAPISZ ZMIANY

    KROK 3. Zdjęcie zostało dodane do slidera.

    KROK 1. Aby usunąć obrazy ze Slidera wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Slider.

    KROK 2. Kliknij na USUŃ SLAJD pod obrazem.

    KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 4. Zdjęcie zostało usunięte ze slidera.

    Układ strony.

    Zmiana układu strony


    KROK 1. Aby zmienić układ strony wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego.Kliknij na UKŁAD STRONY


    KROK 2. Wybierz interesujący Cię szablon.

    Do wyboru masz:szerokość strony z treścią 1200px,treść i zdjęcie dopasowują się do rozdzielczości ekranu,strona o rozdzielczości 1200px z tłem pod tekstem.

    KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 4. Szablon został zmieniony.

    Przyciski

    Ustawienia | Własna kolorystyka


    KROK 1. Aby wybrać kolorystykę przycisków wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Przyciski.


    KROK 2. Ustaw interesujące cię parametry i wybierz kolory.

    KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 4. Kolory przycisków zostały zmienione.

    Blok adresowy

    Dodawanie bloku adresowego


    KROK 1. Aby dodać blok adresowy wybierz Wygląd z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Blok adresowy.


    KROK 2. Wypełnij pole i kliknij ZAPISZ ZMIANY..

    KROK 3. Blok adresowy został dodany.

    Ustawienia podstawowe

    Zmiana ustawień


    KROK 1. Aby zmienić ustawienia podstawowe wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego.Kliknij na Ustawienia podstawowe

    KROK 2. Zmień interesujące cię parametry.

    KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 4. Ustawienia zostały zmienione.

    Dane dostępowe

    Zmiana hasła | Zmiana emaila


    KROK 1. Aby zmienić email wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego.Kliknij na Dane dostępowe.


    KROK 2. Wpisz nowy dane.

    KROK 3. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 4. Dane zostały zmienione.

    Domeny

    Dodawanie | Usuwanie | Zmiana kolejności zdjęć


    KROK 1. Aby dodać domenę wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Domeny.Kliknij Dodaj domenę


    KROK 2. Wpisz adres domeny. Kliknij DODAJ DOMENĘ.

    KROK 3. Domena została dodana.

    KROK 1. Aby usunąć domenę wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Domeny.


    KROK 2. Wybierz domenę którą chcesz usunąć. Kliknij Usuń Domenę.

    KROK 3. Potwierdź swój wybór.

    KROK 4. Domena została usunięta.

    KROK 1. Aby edytować domenę wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Domeny.Wybierz domenę którą chcesz edytować.


    KROK 2. Wpisz poprawny adres domeny .

    KROK 3. Domena została zmieniona.

    Google Analytics

    Dodawanie kodu


    KROK 1. Aby dodac kod Google Analytics wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na google Analytics.W ramkę wpisz kod.Kliknij ZAPISZ ZMIANY

    KROK 2. Kod został zapisany i wprowadzony.

    Użytkownicy

    Dodawanie użytkowników


    KROK 1. Aby dodac użytkownika wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Użytkownicy.

    KROK 2. Kliknij DODAJ UŻYTKOWNIKA

    KROK 3. Wpisz dane osoby,której przekazujesz dostęp do panelu administracyjnego a następnie nadaj odpowiednie uprawnienia do wybranych sekcji panelu.

    KROK 4. Kliknij DODAJ UŻYTKOWNIKA na dole strony.

    KROK 5. Użytkownik został dodany.

    KROK 6. Klikając na kłódkę przejdź do uprawnień stron dodanego użytkownika.

    KROK 7. Zaznacz,do których stron przekazujesz dostęp a następnie kliknij ZAPISZ ZMIANY

    KROK 8. Dodany użytkownik loguje się za pomocą swojego adresu e-mail oraz hasła i posiada dostęp do tych stron,do których otrzymał uprawnienia.

    Ciasteczka

    Ciasteczka


    To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.

    KROK 1. Aby dodać ciasteczka wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na Ciasteczka.

    KROK 2.Wybierz kolor tła,na którym pojawi się napis. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    Więcej informacji na temat ciasteczek znajdziesz tutaj : http://wszystkoociasteczkach.pl/po-co-sa-ciasteczka/

    Tłumaczenia treści

    Dodawanie


    KROK 1. Aby wybrać tłumaczenie treści kliknij Ustawienia z lewego panelu administracyjnego a następnie Tłumaczenie treści.

    KROK 2. Tutaj znajdują się pola,które są wykorzystywane jako komunikaty w edytorze tekstowym.

    Pole z gwiazdką "*" oznacza,że jest ono wymagane,aby prawidłowo wysłać formularz.

    Jeżeli pole formularza pozostawisz puste i klikniesz "wyślij" to ze strony otrzymasz komunikat zwrotny"wypełnij poniższe pole".

    Po prawidłowym wysłaniu formularza otrzymujemy komunikat"Dziękujemy,formularz został wysłany".

    Wersje językowe

    Wersje


    KROK 1. Aby włączyć wersje językowe dla strony wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego,anastępnie kliknij na Wersje językowe .

    KROK 2. Aktywuj "wersje językowe"-do wyboru masz ikonkę flagi lub listę rozwijaną. Zaznacz na liście języki,w których chcesz aby wyświetlała się strona.Kliknij "zapisz zmiany".

    KROK 3.Wersje językowe zostały dodane.

    Fanpage

    Dodawanie


    KROK 1. Aby dodac odnośnik do facebooka wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego. Kliknij na FacebookWpisz adres strony na facebooku i kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 2. Możesz wybrać opcje dodatkowe(strona wysuwania,odległość od góry)

    Płatności

    Aktywacja strony


    KROK 1. Aby aktywować stronę wybierz Ustawienia z lewego panelu administracyjnego.

    KROK 2. Kliknij na Płatności.

    KROK 3. Wypełnij pola.

    KROK 4. Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

    KROK 5. Wyślij email na adres biuro@jetweb.pl w celu wystawienia faktury. W kilka chwil zostanie wystawiona faktura.

    >